کد خبر ۱۲۵۲۹۵ ۱۴ بازدید انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
رییس سازمان پژوهش وزارت آموزش‌ و پرورش:

دانش آموزان آینده داران کشور هستند/ مدرسه بستری برای تقویت اراده

قم- رییس سازمان پژوهش وزارت آموزش‌ و پرورش گفت:دانش آموزان آینده داران کشور هستند و متولیان امر آموزش باید به این مساله اهتمام داشته باشند و سیره پیامبر (ص) را در پیش بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی لطیفی پیش از ظهر یکشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید دبیرستان دخترانه زمان زاده قنوات اظهار کرد: دانش آموزان آینده داران مملکت و کشور هستند و متولیان امر آموزش از جمله معلمان باید به این مساله اهتمام داشته باشند و سیره پیامبر (ص) را پیش بگیرند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای رسیده به قله و اهداف والا همواره باید ثابت قدم بود و با اراده‌ای در این راستا گام برداشت، همانطور که شهدا و دلاورمردان جبهه مقاومت با اراده‌ای فولادین و عزمی راسخ در برابر سختی‌ها صبوری می‌کنند.

وی ادامه داد: برای ثمره بخشی به تلاش‌ها و کوشش‌ها باید در مقابل سختی‌ها و موانع مسیر استقامت و استمرار داشت، چراکه انسان با سخت کوشی به مرتبه والایی می‌رسد.

حجت الاسلام لطیفی خاطرنشان کرد: مدرسه بستر خوبی برای تقویت اراده و پشتکار است که موجب ترقی انسان می‌شود و این را باید ارج دهیم.

سال تحصیلی جدید در استان قم با حضور ۳۱۵ هزار تفر از دانش آموزان در مقاطع مختلف آغاز و هزار و ۶۳۳ مرکز آموزشی شامل، پیش دبستانی، مدارس دولتی و غیرانتفاعی در قم میزبان دانش آموزان هستند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/