کد خبر ۱۲۵۲۸۴ ۱۵ بازدید انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۵
علی ربیعی:

جراحی های سخت بدون در نظر گرفتن شرایط مردم انجام نمی شود

قم- مسوول کارگروه اجتماعی شورای راهبری رییس جمهور با بیان اینکه رییس جمهور مراقب مردم خواهد بود افزود: تلاش وی آن است که جراحی‌های سخت بدون در نظر گرفتن مردم انجام نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، علی ربیعی شامگاه شنبه در همایش دولت وفاق ملی برای ایران که در سالن همایش امامزاده سیدعلی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد گفت: وفاق و همدلی از جمله مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است چرا که در این دوره همگان حاکمیت را حق می‌دانستند و برای مقابله با دشمنی که به خاک وطن تجاوز کرده بود وفاق داشتند.

ربیعی بیان کرد: امروز نیز نیازمند وفاق هستیم و انتخابات اخیر ضرورت اجتناب ناپذیر تاریخ ایران بوده است.

وی، دولت چهاردهم را دولت میاندار و میانجی‌گری برشمرد و گفت: امروز رئیس جمهور نماینده همه افراد کشور، حتی آنانی که پای صندوق‌های رأی نیامده هم هست.

وی در ادامه عنوان کرد: اگرچه تحریم‌ها بر روی اقتصاد و معیشت جامعه اثرگذار است اما علت گرانی‌ها تنها به این مسئله باز نمی‌گردد و یکی از عوامل آن نبود وفاق و انسجام است.

وی ابراز کرد: عدم اتفاق نظر مشترک در خصوص مسائل کشور می‌تواند مشکلاتی را فراهم کند که راهکار اصلی آن وفاق و همدلی است.

ربیعی تاکید کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و جهان و تلاش دشمنان برای ایجاد جنگ، دولت پزشکیان حتماً باید پیروز شود.

وی عنوان کرد: کشور در لایه‌های مختلف دفاعی با آمادگی بالا، آماده مقابله با تهدیدهای دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز باید با اجماع عمومی به دنبال حل مشکلات باشیم افزود: در دولت چهاردهم وفاق ملی شکل گرفته است و امروز حتی برخی از افرادی که در دوران انتخابات در مقابل پزشکیان بودن در کابینه حضور دارند.

ربیعی عنوان کرد: بیش از سه دهه پزشکیان را می‌شناسم و مطمئن هستم که رئیس جمهور دروغ نخواهد گفت.

وی افزود: برخی‌ها نسبت به نحوه سخنرانی‌های رئیس جمهور انتقاد دارند اما باید گفت که پزشکان همین است و همین گونه نیز باقی خواهد ماند.

ربیعی با بیان اینکه رئیس جمهور مراقب مردم خواهد بود افزود: تلاش وی آن است که جراحی‌های سخت بدون در نظر گرفتن مردم انجام نشود و دولت چهاردهم به امر کارشناسی و اجماع اعتقاد دارد.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/